معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت:کامیونداران اگر اعتراضی دارد باید به صعه صدر و در فضایی آرام مسائل صنفی خود را پیگیری کنند و از اخلال در نظام حمل و نقل و عدم تأمین مایحتاج مردم بپرهیزند.
کد خبر: ۶۳۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 23 July 2018

به گزارش تابناک فارس:رحمانیان گفت اکنون دشمنان به دنبال فرصتی برای ایجاد ناآرامی در کشورمان هستند و ما نباید این فرصت را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات اقتصادی نیز به سوءمدیریت‌ها برمی‌گردد، تاکید کرد: در این رابطه کامیون‌داران و رانندگانی که وظیفه حمل و نقل بار در سطح کشور را دارند، باید مطالبات صنفی خود را به شیوه صحیح دنبال کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: برخی از مطالبات رانندگان از جمله بیمه  و افزایش کرایه طی چند مدت اخیر محقق شده و این افراد باید مابقی مطالبات خود را نیز ‌صحیح دنبال کرده و اجازه ندهند که افراد سودجو از این درخواست‌های آنها سوءاستفاده کنند.

وی با هشدار به کسانی که رانندگان را تحریک یا جاده ها را نا امن کنند و در نظام حمل و نقل و تأمین مایحتاج مردم خلل ایجاد کنند گفت:ما اشراف کامل اطلاعاتی بر موضوع داریم؛جاده ها کاملا زیر نظرند؛ مخلان نظم و امنیت بدانند که با هوشیاری نیروهای خدوم و مخلص مردمی در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی می شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس اضافه کرد: هر گونه تهدید ، تخریب ، ایجاد رعب و وحشت و تحریک کامیون داران به عدم حمل بار جرم محسوب می شود و پرونده مجرمان به اتهام اخلال در نظام و امنیت در شعب ویژه قضایی که از پیش در نظر گرفته شده خارج از نوبت و به سرعت رسیدگی خواهد شد، اهانت و فحاشی به رانندگانی که می خواهند در حمل بار تلاش داشته باشند جرم محسوب می شود و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی همچنین خطاب به مردم گفت که مشکل تأمین مایحتاج و سوخت وجود ندارد و مردم از هجوم به جایگاه های سوخت پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
"مخلان نظم و امنیت بدانند که با هوشیاری نیروهای خدوم و مخلص مردمی در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی می شوند."
امثال شما اگر در قوه قضاییه کارتون رو درست و خدایی انجام میدادین امروز قشر مستضعف نمی ریخت کف خیابان و اشوب کنه.
وحید نادر شاگرد اتوبوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
عجیبه ؛ با عزل مدیر کل دفتر رئیس سازمان بنادر (مدیر کل سابق مشارکتهای مردمی و افتتاح کننده تشکلهای حمل و نقلی در تک تک استانهای در کشور) و انتصاب یک تواب بنام بعنوان معاون وزیر؛ با سختگیرهای بی رحمانه سامانه کنترل سوخت براساس بار کیلومتر (در حمل بار؛ راننده مجبوره یک سر بدون بار ؛ گازوئیل آزاد بخرد ؛ و واردات انبوه کامیون بدون اوراق کردن تعداد مشابه موجب ایبم معظل شده و همه اینها و بعلاوه موارد دیگر ؛ مقدمه ای است برای اقدامات سال 1398
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار